مرکز تلفن پاناسونیک

سیستم تلفن سانترال آنالوگ پاناسونیک که برای شرکت های کوچک تا متوسط استفاده میشود،ویژگیهایی را داراست که در نوع خودبی نظیر میباشد. امکان ارتقا اسان ،هزینه لازم برای توسعه سیستمهای تلفنی را کاهش میدهد و علاوه بر ان نمایش مشخصات تماس گیرنده(کالر ای دی ) باعث افزایش کارایی سیستم شما میشود وسیستم پردازش صدا نیز موجب بهره وری در محیط های کار میگردد.
پانا ایران با 17 سال سابقه فروش وخدمات پس ازفروش سانترال و تمامی محصولات مخابراتی پاناسونیک شما را در تمامی مراحل خرید نگهداری و تعمیرات یاری میکند.

 سانترال پاناسونیک بهترین و مناسب ترین مرکز تلفن

مراکز سانترال پاناسونیک از 3 خط شهری به 8 خط داخلی شروع شده و بهترین امکانات را در میان مراکز تلفن داراست. مرکز تلفن های کم ظرفیت حداکثر 8 خط شهری به 24 خط داخلی را ساپورت می کنند. سانترال پاناسونیک درمدلهای پر ظرفیت تا 640 خط شهری 1120 خط داخلی را ساپورت می کند.
دستگاه سانترال پاناسونیک Super Hybrid PBX از سری محصولات دستگاه سانترال پرظرفیت می باشد . این مرکز تلفن قادر می باشد خطوط شهری و داخلی یک مجموعه به استعداد 24 تا 1000 پورت را مدیریت نماید. دستگاه سانترال پاناسونیک به گونه ای طراحی شده است که می تواند خطوط شهری آنالوگ ( خطوط واگذاری مخابرات ) و همچنین خطوط شهری دیجیتال ( خط ایوان – خطوط 4 شماره یا 5 شماره 30 کاناله ) و خطوط داخلی با پروتکل آنالوگ ، دیجیتال و هایبرید را با برخورداری از قابلیت ماژولار ( متناسب با نیاز مشتری) و مزیت ارتقاء در آینده نماید. قابل ذکر است سانترال پاناسونیک ،فقط تلفن سانترال با پروتکل خود را هدایت می کند. دستگاه سانترال با ارائه نرم افزار و سخت افزارهای فوق،به وسیله یک طراحی جامع و مشترک،امکان دسترسی به قابلیت ها در شرایط مختلف را میسر می سازد.

دیدگاهی بنویسید